اخبار و مقالات
 

 
بازدید جمعی از دانشجویان عضو بنیاد ملی نخبگان از پژوهشگاه صنعت نفت و جلسه با اعضای بنیاد ملی نخبگان
 

بازدید جمعی از دانشجویان عضو بنیاد ملی نخبگان از پژوهشگاه صنعت نفت و جلسه با اعضای بنیاد ملی نخبگان

ﺳﻪشنبه، 21 شهریور 1402 | Article Rating

حمایت پژوهشگاه صنعت نفت از ایده‌های پژوهشی/ حضور دانشجویان روح تازه‌ای به فضای پژوهشگاه می‌دهد 
 

حمایت پژوهشگاه صنعت نفت از ایده‌های پژوهشی/ حضور دانشجویان روح تازه‌ای به فضای پژوهشگاه می‌دهد 

معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به اینکه پژوهشگاه صنعت نفت از تمام ایده‌های پژوهشی مرتبط با این صنعت حمایت می‌کند، گفت: حضور دانشجویان روح تازه‌ای به فضای پژوهشگاه می‌دهد.

منصور بزمی امروز (دوشنبه، ۲۰ شهریورماه) در جریان بازدید جمعی از دانشجویان عضو بنیاد ملی نخبگان از بخش‌های مختلف پردیس بالادستی و پایین‌دستی پژوهشگاه صنعت نفت و جلسه با اعضای بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان با بیان اینکه حضور دانشجویان و نخبگان در محیط  پژوهشگاه روحیه تازه‌ای به فضای این مرکز می‌دمد، گفت: پژوهشگاه چرخه‌ای از همه بخش‌های صنعت نفت از بالادستی شامل حوزه‌های اکتشاف، حفاری، مطالعات میدان، ازدیاد برداشت و حوزه‌های پایین‌دستی شامل حوزه‌های مختلف پالایشی و پتروشیمی، ساخت کاتالیست و... را در دل خود جای داده است.

وی با اشاره به استقرار و تعامل نزدیک پردیس‌های بالادستی و پایین‌دستی پژوهشگاه صنعت نفت با بخش‌های مختلف این صنعت ادامه داد: پردیس انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت فعالیت‌های صنعتی و آلایندگی‌های محیطی را کنترل می‌کند و پروژه‌های مختلفی را در حوزه پاکسازی مناطق عملیاتی اجرایی کرده است.

معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به یکی از طرح‌های موفق در ارتباط با دانشگاه‌های کشور و جامعه نخبگان، افزود: سال ۱۴۰۱ طرح میزبانی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا را اجرا کردیم که در قالب آن نزدیک به ۹۰ نفر از دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا پایان‌نامه خود را که مرتبط با صنعت نفت بود، در پژوهشگاه گذراندند.

بزمی با تأکید بر اینکه موضوع پژوهش‌های این دانشجویان همسو با نیازهای صنعت نفت بوده است، گفت: پژوهشگاه از همه ایده‌های مرتبط با صنعت نفت حمایت می‌کند و آمادگی دارد ایده‌های مختلف را بررسی و در مسیر اجرایی و تجاری‌ شدن از آنها حمایت کند.

وی به همکاری پژوهشگاه صنعت نفت با پارک فناوری صنعت نفت و صندوق نوآوری و شکوفایی صنعت نفت اشاره کرد و افزود: تأمین فاینانس پروژه‌های نوآور یکی از اهداف صنعت نفت است و پژوهشگاه آمادگی حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های نخبگان و دانشجویان را دارد.

براساس این گزارش، جمعی از دانشجویان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور و عضو بنیاد نخبگان از بخش‌های مختلف پردیس‌های بالادستی و پایین‌دستی پژوهشگاه صنعت نفت، عملکرد آزمایشگاه‌های تخصصی و مراحل مختلف اجرای طرح‌های پایلوت بازدید کردند و به پرسش و پاسخ پرداختند.

 

 

 

 

تصاویر
  • بازدید جمعی از دانشجویان عضو بنیاد ملی نخبگان از پژوهشگاه صنعت نفت و جلسه با اعضای بنیاد ملی نخبگان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-86096690

پست الکترونیک:

info@oilepf.com

آدرس:

تهران، خیابان کارگر شمالی، رو به روی کوچه نهم، دانشکده فنی تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه 6


انجمن شرکت های اکتشاف و تولید

انجمنی حرفه‌ای و غیردولتی است که چارچوب همکاری و تعامل میان شرکت‌های عضو را برای توسعه صنعت اکتشاف و تولیددر راستای انجام وظایف حرفه‌ای اعضاء به منظور اعتلاء صنعت نفت ایران توجه به ايفای نقش مسئوليتهای اجتماعی، حراست از محیط‌زیست و سرمایه‌های ملی و صیانت از منافع ملی مطابق با ماموریت‌های مندرج در اساسنامه فراهم می‌نماید.

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به انجمن شرکتهای اکتشاف و تولید  است