اخبار و مقالات
 

 
موضوع میدان گازی آرش در چارچوب گفت‌وگوهای کارشناسی دنبال می‌شود
 

موضوع میدان گازی آرش در چارچوب گفت‌وگوهای کارشناسی دنبال می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در رابطه با میدان گازی آرش اعلام کردیم که موضوع فنی است و در چارچوب گفت‌وگوهای کارشناسان دنبال خواهد شد.
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 | Article Rating

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، ۲۰ شهریورماه) در نشست خبری درباره همکاری‌های ایران و روسیه اظهار کرد: موضوعات عدیده‌ای از جمله همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری میان دو کشور وجود دارد. برای اینکه روند همکاری بتواند نقشه جامع و کاملی داشته باشد و دستگاه‌ها بتوانند بر مبنای هدف‌گذاری شده به وظایف خود بپردازند، گفت‌وگوهای دو کشور برای تنظیم یک سند جامع در حال انجام است.

وی در خصوص کریدور هند به اروپا نیز گفت: خیلی به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای نباید اعتنا کرد، در خصوص کریدور شمال به جنوب، کشورهای مختلفی در مبدا و مقصد علاقه‌مند هستند برای افزایش ظرفیت‌های این کریدور مهم سرمایه‌گذاری کنند و منافع خودشان را در این ارتباط می‌بینند.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره میدان گازی آرش تصریح کرد: در این باره اعلام کردیم که موضوع فنی است و در چارچوب گفت‌وگوهای کارشناسان این موضوع دنبال خواهد شد. مسائل فنی ماهیت خاص خودشان را دارند.

تصاویر
  • موضوع میدان گازی آرش در چارچوب گفت‌وگوهای کارشناسی دنبال می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

Empty
Click + to add content
ارتباط با ما

شماره تماس مستقیم

021-86096690

پست الکترونیک:

info@oilepf.com

آدرس:

تهران، خیابان کارگر شمالی، رو به روی کوچه نهم، دانشکده فنی تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه 6


انجمن شرکت های اکتشاف و تولید

انجمنی حرفه‌ای و غیردولتی است که چارچوب همکاری و تعامل میان شرکت‌های عضو را برای توسعه صنعت اکتشاف و تولیددر راستای انجام وظایف حرفه‌ای اعضاء به منظور اعتلاء صنعت نفت ایران توجه به ايفای نقش مسئوليتهای اجتماعی، حراست از محیط‌زیست و سرمایه‌های ملی و صیانت از منافع ملی مطابق با ماموریت‌های مندرج در اساسنامه فراهم می‌نماید.

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی از طریق لینک زیر دنبال کنید و از نظرات خود بهرمند سازید :

کلیه حقوق قانونی وبسایت متعلق به انجمن شرکتهای اکتشاف و تولید  است